Propozycje poniższych działań eksportowych (pakiety) powstały z doświadczenia wieloletniej pomocy polskim przedsiębiorcom wejścia na rynek francuski. Każdorazowo istnieje możliwość elastycznego dostosowania pakietu do indywidualnych potrzeb klienta.

 

PAKIETY DZIAŁAŃ

  • Krok 1: Wyszukiwanie i dobór potencjalnych klientów i stworzenie wstępnej bazy (50 klientów)
  • Krok 2: Stworzenie prezentacji firmy/produktu w języku francuskim (format pdf, power point)
  • Krok 3: Kontakt telefoniczny handlowca z wybraną grupą wyselekcjonowanych firm w celu prezentacji oferty Zleceniodawcy
  • Krok 4: Wysyłka prezentacji firmy/produktów mailowo (format pdf, power point), wysyłka wzorów, próbek, przykładowych produktów (na życzenie klientów)
  • Krok 5: Ponowny kontakt telefoniczny w celu w celu zweryfikowania poziomu zainteresowania ofertą i uzyskania opinii klientów o oferowanym produkcie/usłudze
  • Krok 6: Wsparcie przy negocjacjach w celu ustalenia warunków współpracy

..

  • Krok 1: Wyszukiwanie i dobór potencjalnych klientów i stworzenie pełnej bazy wyselekcjonowanych kontrahentów (100 klientów)
  • Krok 2: Stworzenie prezentacji firmy/produktu w języku francuskim (format pdf, power point)
  • Krok 3: Kontakt telefoniczny handlowca z wybraną grupą wyselekcjonowanych firm w celu prezentacji oferty Zleceniodawcy
  • Krok 4: Wysyłka prezentacji firmy/produktów mailowo (format pdf, power point), wysyłka wzorów, próbek, przykładowych produktów (na życzenie klientów)
  • Krok 5: Ponowny telefoniczny kontakt z firmami w celu zweryfikowania poziomu zainteresowania ofertą i uzyskania opinii klientów o oferowanym produkcie/usłudze
  • Krok 6: Wsparcie przy negocjacjach w celu ustalenia warunków współpracy i organizacja wyjazdu na spotkania biznesowe (ułożenie harmonogramu spotkań)
  • Krok 7: Wyjazd asystentki/tłumacza wraz z osobą reprezentującą firmę do Francji na spotkania z kluczowymi klientami (6-8 firm, 3-4 dni)

..

  • Krok 1: Wyszukiwanie i dobór potencjalnych klientów i stworzenie pełnej bazy wyselekcjonowanych kontrahentów (200 klientów)
  • Krok 2: Stworzenie prezentacji firmy/produktu w języku francuskim (format pdf, power point)
  • Krok 3: Kontakt telefoniczny handlowca z wybraną grupą wyselekcjonowanych firm w celu prezentacji oferty Zleceniodawcy.
  • Krok 4: Wysyłka prezentacji firmy/produktów mailowo (format pdf, power point), wysyłka wzorów, próbek, przykładowych produktów (na życzenie klientów)
  • Krok 5: Ponowny telefoniczny kontakt z firmami w celu zweryfikowania poziomu zainteresowania ofertą i uzyskania opinii klientów o oferowanym produkcie/usłudze
  • Krok 6: Wsparcie przy negocjacjach w celu ustalenia warunków współpracy i organizacja wyjazdu na spotkania biznesowe
  • Krok 7: Wyjazd asystentki/tłumacza wraz z osobą reprezentującą firmę do Francji na spotkania z kluczowymi klientami (10-16 firm, 5 dni)

 

 

 

PAKIETY SPOTKAŃ BIZNESOWYCH

Organizacja 6-8 spotkań (wyjazd 2-4 dni) - MISJA STANDARD

Poszczególne etapy usługi to:

  • Stworzenie prezentacji firmy/produktu w języku francuskim (format pdf, power point)
  • Działania mające na celu identyfikacji potencjalnych partnerów
  • Identyfikacja osób decyzyjnych i kontakt z nimi
  • Wysyłka prezentacji firmy/produktów mailowo (format pdf, power point), wysyłka wzorów, próbek, przykładowych produktów (na życzenie klientów)
  • Ponowny kontakt telefoniczny w celu uzyskania opinii o ofercie Zleceniodawcy i ustalenie poziomu zainteresowania
  • Organizacja spotkań z firmami, które chcą nawiązać współpracę z polskim partnerem.
  • Przesłanie Zleceniodawcy raportu na temat firm, z którymi odbędą się spotkania
  • Ułożenie harmonogramu spotkań, zorganizowanie wyjazdu (rezerwacja hoteli, organizacja logistyczna)
  • Wyjazd asystentki/tłumacza wraz z osobą reprezentującą firmę do Francji na spotkania z umówionymi kontrahentami

 

...

Organizacja 10-16 spotkań (wyjazd 5 dni) - MISJA PREMIUM

Poszczególne etapy usługi to:

  • Stworzenie prezentacji firmy/produktu w języku francuskim (format pdf, power point)
  • Działania mające na celu identyfikacji potencjalnych partnerów
  • Identyfikacja osób decyzyjnych i kontakt z nimi
  • Wysyłka prezentacji firmy/produktów mailowo (format pdf, power point), wysyłka wzorów, próbek, przykładowych produktów (na życzenie klientów)
  • Ponowny kontakt telefoniczny w celu uzyskania opinii o ofercie Zleceniodawcy i ustalenie poziomu zainteresowania
  • Organizacja spotkań z firmami, które chcą nawiązać współpracę z polskim partnerem.
  • Przesłanie Zleceniodawcy raportu na temat firm, z którymi odbędą się spotkania
  • Ułożenie harmonogramu spotkań, zorganizowanie wyjazdu (rezerwacja hoteli, organizacja logistyczna)
  • Wyjazd asystentki/tłumacza wraz z osobą reprezentującą firmę do Francji na spotkania z umówionymi kontrahentami