Usługa ta ma na celu zorganizowanie spotkań z potencjalnymi partnerami na rynku francuskim, belgijskim, szwajcarskim, podczas których będzie miała miejsce prezentacja firmy, oferty oraz szczegółowe omówienie warunków współpracy.
- Organizacja 6-8 spotkań (wyjazd 2-4 dni)- MISJA STANDARD
- Organizacja 10-16 spotkań (wyjazd 5 dni)- MISJA PREMIUM
Etapy tej usługi w ramach obu misji to:
- Stworzenie prezentacji firmy/produktu w języku francuskim (format pdf, power point)
- Działania mające na celu identyfikację potencjalnych partnerów
- Identyfikacja osób decyzyjnych i kontakt z nimi
- Wysyłka prezentacji firmy/produktów mailowo (format pdf, power point), wysyłka wzorów, próbek, przykładowych produktów (na życzenie klientów)
- Ponowny kontakt telefoniczny w celu uzyskania opinii o ofercie Zleceniodawcy i ustalenie poziomu zainteresowania
- Organizacja spotkań z firmami, które chcą nawiązać współpracę z polskim partnerem
- Przesłanie Zleceniodawcy raportu na temat firm, z którymi odbędą się spotkania
- Ułożenie harmonogramu spotkań, zorganizowanie wyjazdu (rezerwacja hoteli, organizacja logistyczna)
- Wyjazd asystentki/tłumacza wraz z osobą reprezentującą firmę na spotkania z umówionymi kontrahentami.