Kluczem sukcesu w eksporcie jest znalezienie odpowiedniego klienta / partnera handlowego. Jednym ze sposobów skutecznego dotarcia do potencjalnego klienta jest proponowana przez nas usługa tworzenia rozbudowanych baz wyselekcjonowanych klientów wraz z weryfikacją ich potencjału. Realizując tą usługę zwracamy uwagę, aby, zgodnie z wymogami docelowego rynku w sposób optymalny przygotować prezentację Państwa firmy i oferty, przedstawić ją każdemu klientowi z bazy podkreślając atuty Państwa produktu / usługi. Państwa ofertę traktujemy jak własną z mocnym nastawieniem na osiągnięcie celu: pozyskania nowych klientów dla Państwa firmy.

Bazy klientów zawierają informacje o:

  • nazwie firmy,
  • osobie decydującej wraz jej numerem telefonu,
  • dane kontaktowe firmy,
  • adres e-mail,
  • krótki opis działalności firmy,
  • opis przebiegu kontaktu z każdym klientem.

 

Usługa ta pozwala nie tylko na pozyskanie nowych partnerów, ale również na zbadanie zainteresowania produktem/usługą, na ocenę oferty przez klienta i poznanie jego oczekiwań, co do oferowanego produktu/usługi. Podstawowym celem usługi selekcji i weryfikacji kontrahentów jest pozyskanie klienta jednak jej przebieg jest rozbudowany o zbieranie opinii na temat Państwa produktu i usługi, aby móc dostosować ofertę do konkretnego rynku. W ramach tej usługi skutecznie docieramy do Państwa potencjalnych klientów z ofertą, mając na celu nawiązanie długotrwałych relacji handlowych.

 

Proponujemy kilka sposobów na nawiązywanie relacji handlowych na docelowym rynku:

Usługa skierowana do firm, które nie chcą zbyt dużo inwestować w eksport, bo nie mają wystarczającej wiedzy o istniejącej konkurencji, poziomach cenowych, oczekiwaniach lokalnych klientów. Zbudowanie bazy 50 najlepiej dobranych klientów pozwoli poznać potencjał tego rynku, pokaże ile firm i z jaką intensywnością zainteresowanych jest produktem i współpracą z polskim producentem. Przy niskim nakładzie finansowym można tu uzyskać wymierne korzyści handlowe

 BAZA 50 KLIENTÓW

JAK NAJTANIEJ POZYSKAĆ PARTNERA I SKUTECZNIE ZBADAĆ POTENCJAŁ DOCELOWEGO RYNKU W ODNIESIENIU DO SWOJEGO PRODUKTU/USŁUGI?   
Krok 1: Wyszukiwanie i dobór potencjalnych klientów i stworzenie wstępnej bazy (50 klientów)
Krok 2: Stworzenie prezentacji firmy/produktu w języku francuskim (format pdf, power point)
Krok 3: Kontakt telefoniczny handlowca z wybraną grupą wyselekcjonowanych firm w celu prezentacji oferty Zleceniodawcy
Krok 4: Wysyłka prezentacji firmy/produktów mailowo (format pdf, power point), wysyłka wzorów, próbek, przykładowych produktów (na życzenie klientów)
Krok 5: Ponowny kontakt telefoniczny w celu w celu zweryfikowania poziomu zainteresowania ofertą i uzyskania opinii klientów o oferowanym produkcie/usłudze

Krok 6: Wsparcie przy negocjacjach w celu ustalenia warunków współpracy

 

Usługa skierowana jest do firm, które pragną nawiązać relacje biznesowe z klientami z tych rynków. Usługa skierowana jest do firm, które mają świadomość jakości swoich produktów/usług i są zdecydowane na rozwój działalności eksportowej, a tym samym własnej firmy. Zbudowanie bazy 100 najlepiej dobranych klientów umożliwia znalezienie od kilku do kilkunastu (w zależności od branży) partnerów handlowych. W ramach tej usługi istnieje możliwość organizacji spotkań z kluczowymi klientami (B2B).

 BAZA 100 KLIENTÓW

JAK EFEKTYWNIE POZYSKAĆ PARTNERA NA RYNKU FRANCUSKIM?
Krok 1: Wyszukiwanie i dobór potencjalnych klientów i stworzenie wstępnej bazy (100 klientów)

Krok 2: Stworzenie prezentacji firmy/produktu w języku francuskim (format pdf, power point)

Krok 3: Kontakt telefoniczny handlowca z wybraną grupą wyselekcjonowanych firm w celu prezentacji oferty Zleceniodawcy

Krok 4: Wysyłka prezentacji firmy/produktów mailowo (format pdf, power point), wysyłka wzorów, próbek, przykładowych produktów (na życzenie klientów)

Krok 5: Ponowny kontakt telefoniczny w celu w celu zweryfikowania poziomu zainteresowania ofertą i uzyskania opinii klientów o oferowanym produkcie/usłudze

Krok 6: Wsparcie przy negocjacjach w celu ustalenia warunków współpracy i organizacja wyjazdu na spotkania biznesowe (ułożenie harmonogramu spotkań)

Krok 7: Wyjazd asystentki/tłumacza wraz z osobą reprezentującą firmę do Francji na spotkania z kluczowymi klientami (6-8 firm, 3-4 dni)

 

Usługa skierowana jest do przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć sprzedaż swojego produktu/usługi i wiedzą, że taka inwestycja przyniesie im wymierne korzyści finansowe. Zbudowanie bazy 200 firm daje gwarancję na znalezienie partnerów handlowych i znaczne zwiększenie udziału eksportu w całkowitym obrocie firmy.

BAZA 200 KLIENTÓW

JAK SZYBKO I SKUTECZNIE ROZWINĄĆ EKSPORT NA RYNKU FRANCUSKIM/BELGIJSKIM/SZWAJCARSKIM?

Krok 1: Wyszukiwanie i dobór potencjalnych klientów i stworzenie wstępnej bazy (200 klientów)

Krok 2: Stworzenie prezentacji firmy/produktu w języku francuskim (format pdf, power point)

Krok 3: Kontakt telefoniczny handlowca z wybraną grupą wyselekcjonowanych firm w celu prezentacji oferty Zleceniodawcy

Krok 4: Wysyłka prezentacji firmy/produktów mailowo (format pdf, power point), wysyłka wzorów, próbek, przykładowych produktów (na życzenie klientów)

Krok 5: Ponowny kontakt telefoniczny w celu w celu zweryfikowania poziomu zainteresowania ofertą i uzyskania opinii klientów o oferowanym produkcie/usłudze

Krok 6: Wsparcie przy negocjacjach w celu ustalenia warunków współpracy i organizacja wyjazdu na spotkania biznesowe (ułożenie harmonogramu spotkań)

Krok 7: Wyjazd asystentki/tłumacza wraz z osobą reprezentującą firmę do Francji na spotkania z kluczowymi klientami (10-16 firm, 5 dni)